Pentru ca un pacat inseamna a face rau cuiva ori a desfasura o actiune ( morala ) cu forta impotriva unei alte persoane. Ori homosexualitatea nu indeplineste aceste “cerinte”.

Mi se pare civilizat ca o persoana care are o anumita conditionare genetica ori anumite traume din copilarie in urma unor abuzuri, sau din varii motive, sa poata fi ea insasi fara a fi marginalizata de societate ca fiind o paria. Este decent ca o persoana sa poata sa fie implinita din toate punctele de vedere: fizic, psihic, sentimental etc. Ori homosexualilor li se refuza acest drept. Ei sunt stigmatizati ca fiind scursuri ale societati, dispusi la perversiuni sexuale, oameni fara suflet.

Homosexualitatea nu este un pacat impotriva lui Dumnezeu asa cum nici heterosexualitatea nu este. Dar de fapt discutia nu necesita implicarea unui concept divin ori a unei fiinte arbitrare care sa dicteze ce-i bine si ce-i rau. Intr-o societate normala, emancipata, atributele de rau si bine  sunt stabilite prin conditionarea fiintei umane. Ori daca doua sau mai multe persoane se simt bine si implinite in anumite conditii de sexualitate, fara a cauza rau (in mod fortat) unei persoane din acest grup/societate sau unei terte persoane, atunci catalogarea de bun sau rau trebuie sa dispara.

A spune ca ma deranjeaza un cuplu homosexual ce isi traieste viata sexuala in intimitate este echivalent prin a spune ca eu cetatean al Bucurestiului sunt deranjat de faptul ca pinguinii de la Polul Sud traiesc la o temperatura de -58 de grade Celsius si nu isi duc existenta intr-un climat unde temperatura sa fluctueze intre 15-30 de grade Celsius, asa cum eu sunt conditionat de propriul meu trup. Este rau sau bine ca pinguinii traiesc la -58 de grade?

Sigur ca nu sunt de acord cu adoptia copiiilor de catre cuplurile homosexuale! Pentru ca acolo unde natura nu da drepturi nu trebuie sa atribuim noi arbitrar. Nu sunt de acord cu “un partid” al homosexualilor, nu sunt de acord cu homosexualitatea privita ca o miscare politica ori culturala, dar sunt de acord cu homosexualitatea ce nu se manifesta prin forta in societate.